Механічні протиугінні засоби коштують дешевше, ніж електронні сигналізації, вони простіше у встановленні та використанні. Часто один тільки вигляд встановленного такого пристрою відбиває у злочинця здійснювати викрадення.
Блокатор перемикання коробки передач є найпоширенішим засобом захисту від угону. Вони можуть мати різну форму та будову, але працюють за одним принципом. Важіль коробки перетворюється на певне положення (найчастіше включається задня передача) і фіксується в ньому.
Внутрішній блокатор перемикання коробки передач відрізняється від зовнішнього тим, що його взагалі не видно. Весь механізм прихований під кожухом центрального тунелю, а для замикання/відкриття є тільки одна личинка замку поруч із важелем перемикання трансмісії.
Блокатор керма, який захищає кермо від повороту. Кермо фіксується в одному положенні, і поміняти траєкторію руху неможливо навіть після успішного запуску двигуна. Прості пристрої – зовнішні масивні пристрої, які встановлюються на рульове колесо або кріпляться одночасно до рульового колеса та однієї з педалей машини. При цьому кермо як би заклинюється і знерухомлюється.
Протиугінні замки запалення поєднують функції замку запалення, протиугінного замку, захисту стартера, а також низку сервісних функцій. Часто є гарною альтернативою звичайним блокаторам керма, хоча й вимагають заміни стандартного замка.
Блокатор гальмівної системи обмежує рух після одного гальмування. Технічно, блокатор є механічним зворотним клапаном, який вбудовується в гальмівну систему автомобіля.
Працюємо по безготівковому розрахунку з ПДВ (безготівковий розрахунок з ПДВ, оплата послуг з ремонту авто з урахуванням ПДВ), СТО з ПДВ. Можлива будь-яка форма оплати!